Marketing-prijs voor Rosada

Tijdens het jaarcongres 2012 van de Nederlandse Raad voor Winkelcentra werden de inzendingen van de 4 finalisten aan het publiek getoond en de winnaars bekend gemaakt.
Dit jaar kregen de ruim 500 gasten van het jaarcongres voor de eerste keer de gelegenheid om zelf een keuze te maken tussen de vier finalisten. Met stemkastjes kon het publiek zijn eigen favoriet kiezen.
Het management van Rosada Fashion Outlet wordt gevoerd door Stable Outlet Management. Vorig jaar won Stable Outlet Management de eerste NRW Marketingprijs met het integrale jaarplan 2010 van Batavia Stad Fashion Outlet. De professionaliteit en het niveau van de inzending werden door voorzitter van de jury Jacques Sinke geprezen.
Natalia de Smalen, Marketing Director van Stable Outlet Management in een persbericht: "Wij zijn trots dat wederom één van onze projecten de NRW Marketingprijs heeft mogen winnen. Het zegt iets over het inzicht en de creativiteit van Stable Outlet Management, het lokale team en onze partners. Heel belangrijk in deze zijn ook onze huurders die vertrouwen hebben in onze initiatieven en actief deelnemen aan de marketingprogramma's, mede waardoor deze succesvol zijn. Dat onze campagne de voorkeur van het publiek kreeg zien we als een bekroning op ons werk."